Jiwang!

kenapa la banyak sangat orang jiwang sekarang nie.letih aku nk baca.
aku takde masalah dengan org yg berjiwang karat nie,tp klu setiap 5 minit nk announce yg si majnun cintakan si laila, si laila rindukan si majnun,letih la weh.ye kami tahu anda sedang bercinta dan kami tahu anda perfect for each other.cukup.simple is better.

mungkin ada yg kata,lantak kamilah nk wat apa,ko xyah la amek tau pasai kitorang.percayalah,saya memang taknk amek tau tp bila awak selalu menulis ayat shakespear awak tue,dia pun terkeluar la sekali di tempat saya.ye saya maksudkan di laman sosial.

yang rindukan bantal busukla,shoulder to cry on la,c'mmmonlaa.org lain bercinta gak.mungkin org kata sbb sy tak bercinta lagi dan tak paham perasaan org bercinta.mungkin betul tp klu sy bercinta pun,biarlah luahan perasaan antara saya dan dia sahaja.lagi manis begitu dan percayalah saya adalah seorg yang jiwang

saya minta maaf klu ada yg terasa tp bukan niat saya begitu.laman sosial digunakan untuk mengeratkan perhubungan,bukannya memutuskan hubungan.kita masih ada orang tua yang perlu dijaga air muka :)

1 comments:

Fiza Zura said...

betul2.. saya setuju cik farah...aku pun tak suka tunjuk..biar dia dan aku jea tahu...heheheheh.. :p

Post a Comment